W grze mogą wziąć udział zespoły 4 osobowe. Gra jest adresowana do raczej doświadczonych zespołów, wymaga znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
Nagrodą w grze jest chwała zwycięzcy oraz beczka piwa 5 l.
Zasady gry
Między godziną 7:00 a 8:00 zespoły muszą pobrać mapę od łącznika. Położenie łącznika zostanie określone w mailu przesłanym po zakwalifikowaniu drużyny. Następnie zespoły udają się na miejsca startowe określone na mapie. Pozostają na nich do godziny 9:00 Przed tą godziną nie mogą wchodzić na teren gry. W terenie będą znajdować się moderatorzy i snajperzy którzy będą to nadzorować. Falstart oznacza brak klasyfikacji w rozgrywce.
O godzinie 9:00 Zespoły rozpoczynają grę. Zadanie polega na odnalezieniu 8 punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na znajdującej się tam planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą dzielić się na mniejsze zespoły żeby przyśpieszyć czas realizacji misji.
UWAGA. W grze obowiązuje zakaz używania GPSa i elektronicznych kompasów. Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”.
W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry. Na mapie oznaczone również zostaną strefy gdzie nie można prowadzić ognia.
Punktacja
- Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
- Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
- Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego zastrzelonego,
- Strata własnego zawodnika kosztuje karę -5 pkt.
- W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.
- Wyeliminowanie snajpera 15 pkt.
Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów.
Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie do końca gry co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią do zespołów i spisują od nich:
kody które udało im się zdobyć, liczbę zabitych wrogów, liczbę straconych graczy, liczbę zlikwidowanych snajperów.
Po telefonie zespoły oznaczają się czerwonymi chustami i idą do punktu zbornego.
Tam następuje omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry. Na koniec gry przewidziane jest ognisko z kiełbasą.
Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.
Łączność
Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kanał 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.
Miejsce akcji Studzianki Pancerne
Zapisy kierować na adres agapow@fia.com.pl do dnia 11.11.2019. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład.
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 50 zł / osobę (200 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0175
W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 12.11.2019
Jednocześnie
organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych
ogniw 😉
Nie płacą wpisowego.
Wymagania
– dusza i serce snajpera
– cierpliwość
– replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy
parasnajperek – karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą
prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
– ghille suit
– opcjonalnie broń krótka z tłumikiem
Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.
Formularz zapisowy https://forms.gle/8cCUDBxvFcxhY3N36
Zgłoszenia snajperów proszę kierować na agapow@fia.com.pl