ODWOŁANY

Wyspa Nogova
http://community.bistudio.com/wiki/Nogova
Realia gry oparte są na znanej grze 3D Operation Flashpoint. Wg scenariusza milsim będzie miał miejsce w trójkącie Lipice, Mokropsy, Mitrovica.
W świecie realnym milsim będzie się odbywał w lasach pod Kielcami. Szczegóły wciąż nie zostały ujawnione.

Zaplecze
Milsim pomyślany jest jako jeden dzień intensywnych działań stabilizacyjnych ze wsparciem pojazdów (około sześciu pojazdów wojskowych, w tym prawdopodobnie HMMVEE).

Rodzaj misji
Działania pokojowe oznaczają, że siła ciężkości z bojowych działań przesunieta będzie w stronę "zdobywania serc i umysłów" lokalnej ludności, czyli cywilów.

Cywile
Będzie sporo cywili odpowiednio zbriefowanych na odegranie właściwe roli. Będą się wywodzić w większości z okolicznych drużyn harcerskich. To nie jest LARP prześmiewczy, więc nie należy nastawiać się na komedię, lecz poważne potraktowanie nie szkodzenia, lecz pomagania miejscowym.

Przeciwnik
Przeciwnik będzie ukryty. Będzie uderzał znienacka i znikał. Będzie starał się nastawić ludność przeciwko siłom ONZ.

Organizacja
Dwa kontyngenty, brytyjski i amerykański będą spajane przez cywilną firmę doradców wojskowych, MERX Ltd. Potwierdzono, że w MERX Ltd. wynegocjował kontrakt z Blackwater jako podwykonawcą. Sztab będzie składał się z asygnowanych reprezentantów kontyngentów i pracowników pełnoetatowych MERX Ltd.

Mandaty ONZ
Teamy airsoftowe z umundurowaniem brytyjskim (nie pustynnym), bądź amerykańskim (nie pustynnym) proszone są o zgłaszanie do dyrektora MERX Ltd. w celu dogadania szczegółów współdziałania, rozkazów oraz charakteru działań przewidzianych dla danego pododdziału.

Kontrakty najemnicze
MERX Ltd. jednocześnie prowadzi nabór specjalistów oraz operatorów w swoje szeregi. W tym względzie obowiązują zasady ogólne dla kontraktorów (patrz: http://merx.szarego.net/recruitment.htm ). {mospagebreak}

Kontakt
W celu kontaktu proszę pisać na adres merxltd@szarego.net, GG 4664062 lub skype Shinbusan.

UWAGA! Pewne szczegóły mogą się jeszcze zmienić (jak np długość samego milsima).

. W grze weźmie udział 3 grupy bojowe i grupa cywili.
Grupy bojowe to :
– ONZ – tu wszystko już zostało wyżej napisane. Grey został wyznaczony przez orgów których reprezentuję na głównodowdzącego operacją zatem wszelkie kwestie jak CoC , podział na pododdziały etc pozostają zagadnieniem do ustalenia miedzy zainteresowanymi.
– grupa paryzantki komunistycznej "Robotnicy". Role trzonu tej grupy podjęło się FIA , głównodowdzącym zgodził się być Erto.
Osoby , teamy chetne wziasc udział w akcji po stronie komunistycznej musza spełniac nastepujacy wymóg : miec umundurowanie typu flecktarn. Broń mile widziana made in ussr lecz nie jest to wymóg. Równiez i tutaj kwestie CoC i dalszego wydzielenia pododdziałów leza w gestii głównodowodzacego oraz zainteresowanych.
– trzecia grupa bojowa to"Stalowe Tygrysy" wraz ze swoim wodzem Karandziczem. Grupa ta jest organizacja paramilitarną , z poczatku gry nieco "uśpioną". Zgłoszenia do tej grupy : mundur obojetny lub jego brak – nie moze to byc jednak ani woodland ani dpm ani tez flecktarn. Broń całkowicie obojetna.

Dwa słowa na temat tego co bedzie :
dowódcy dostana do dyspozycji pojazdy wojskowe bez kierowców.
Oznacza to ze bedzie mozna tymi pojazdami swobodnie dysponowac w celu wykonywania zadań. Najwiekszym parkiem maszynowym dysponowac bedzie oczywiscie ONZ – w skład parku wejda dwa jeepy willysy , star 660 , dwa landrovery defendery 110, CUCV i prawdopodobnie – jak tylko doprowadzimy go do stanu uzywalnosci -HMMV. Autami – choc cywilnymi beda dysponowac takze pozostałe grupy. Ze wzgledów bezpieczeństwa powołana zostanie grupa osób sposórd uczestników która otrzyma uprawnienia do prowadzenia samochodów. Procedure powoływania kierowców mozna oprzec albo o decyzje adm – orgów albo – co bardziej kluimatyczne – poprzez powołanie pododdziału transportowego sposród zgłaszajacych sie teamów.
Pojazdy sa wyposazone w łacznosc radiowa.
Ponadto – majac na uwadze zadania ONZ – stricte saperskie – HQ otrzyma do dyspozycji wykrywacze metali.
Stworzymy miejscowosci i baze ONZ.
Zapewnione jest wyzywienie oraz dach nad głowa – oczyiwiscie to tylko w miejscowosciach i bazach.
Siły ONZ otrzymaja wojskowa kuchnie polowa i zarcie które w niej trzeba zrobic. Znów pojawi sie temat wyłonieania zaplecza logistycznego.
Istota tej imprezy jest odwzorowanie w miniaturze rzecz jasna struktury i zadań kontyngentów stabilizacyjnych.
Stawiamy tez nacisk na wywiad. Cywile nie beda tylko "kukiełkami" bowiem posród nich czaic sie moga zwolennicy karandzicza czy komunistów. Od sprawnego działania wywiadu zalezec bedzie zatem skutecznosc wszystkich bioracych w grze udział grup bojowych.

Chętni do zgłaszania się do grup innych niż ONZ proszę to chwilowo czynić na PW do mnie lub tu na forum. Wkrótce podam dalsze ustalenia.
Wkrótce też zostanie dopracowany i ogłoszony regulamin rozgrywki.
W tej chwili mogę tylko dodać że aby wziąść udział w imprezie trzeba mieć ukończone 18 lat.
Mały EDIT do info w poście Greya wyżej : Milsim ma trwać dwa dni i noc. Zatem start 15 i koniec 17 około godziny 16.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.