FIA zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji gry militarnej Sneak & Shoot IV.
W grze mogą wziąć udział zespoły 4 osobowe wystawione przez teamy ASG. Gra jest adresowana do doświadczonych teamów. Wymaga znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
Nagrodą w grze jest chwała zwycięzcy oraz beczka piwa Heineken 5 l.


Zasady gry
O godzinie 9:00 (10 sierpnia 2013 Sobota) w rejon gry wchodzi kilkanaście zespołów 4 osobowych. Każdy zespół ma mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą rozłączać się żeby przyśpieszyć czas realizacji misji.

Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara -5 pkt.
Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego zastrzelonego,
strata własnego zawodnika kosztuje karę – 5 pkt.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”.
W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry.
W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.

Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów. Wyeliminowanie snajpera daje premię wysokości 15 pkt. Snajperzy mogą ze sobą współpracować.

Warunkiem klasyfikacji wyniku jest „przeżycie” do końca gry co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią do dowódców zespołów i spisują od nich:
-kody które udało im się zdobyć,
-liczbę zabitych wrogów
-liczbę straconych żołnierzy
-liczbę zlikwidowanych snajperów.
Po godzinie 17:00 zespoły oznaczają się kamizelkami i idą do punktu zbornego.
Tam następuje poczęstunek, omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry.

Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 300 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki).
Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.

Łączność
Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kanał 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.

Miejsce akcji las na południe i południowy wschód od wsi Studzianki Pancerne.
https://maps.google.pl/?ll=51.675749,21.361799&spn=0.046784,0.132093&t=h&z=14

Zapisy kierować na adres mariusz.agapow.sybilski@fia.com.pl/wordpress do dnia 28.07.2013. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład, oraz numerów telefonów do wszystkich (potrzebne do zebrania wyników w razie odpadnięcia dowódcy teamu).
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 40 zł / osobę (160 za team) na konto FIA: 69 1030 0019 0109 8530 0041 5787 z dopiskiem „Darowizna na cele statutowe S&S, swój nick, oraz team”
Przelew powinien wpłynąć do dnia 31.07.2013

Jednocześnie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot.
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw.
Nie płacą wpisowego, a za swoją pracę są ujęci w poczęstunku po grze. Ich osiągnięcia zostaną opublikowane na forum.

Wymagania
– dusza i serce snajpera
– cierpliwość
– replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek – karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
– ghille suit
– opcjonalnie broń krótka z tłumikiem

Zgłoszenia proszę kierować na

Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.