Termin: 26 – 27 stycznia 2013, godzina 20:00 – 4:00
Miejsce: Poligon Rembertów

Zapraszamy na II edycję gry militarnej Nuclear Winter Night. Gra osadzona jest w realiach postnuklearnej zimy i prowadzona w ekstremalnie ciężkich warunkach. W zeszłym roku pogoda dopisała osiągając nawet 17 stopni poniżej zera.

Godzina 20:00 zbiórka na parkingu, rozdanie fantów, ciągnięcie losów i instruktarz.
Od godziny 21:00 do 22:00 – faza rozstawiania. Gracze wchodzą do zony otwartej, nie można prowadzić ognia, zbliżać się do strefy demarkacyjnej. Można natomiast na własną rękę szukać artefaktów.
O 22:00 dowódcy teamów otrzymują SMSem współrzędne GPS artefaktów ukrytych w rejonie gry zarówno po stronie wolnej jak i chronionej.
Koniec następuje automatycznie o godzinie 4:00 chyba, że organizator ogłosi wcześniej koniec gry (rakieta sztucznego ognia).

Wpisowe
40 zł w całości przeznaczone na: artefakty, fanty, oznaczenie stref, opał do ognisk

Klasy graczy
Żołnierz
Stalker
Bandyta
Medyk

Liczba graczy
50 żołnierzy
2 medyków
100 stalkerów (ok 5 z nich to bandyci)
Zapisy prowadzone są wyłącznie na żołnierzy i stalkerów

Teren podzielony jest na dwie części zonę otwartą (w której zaczynają gracze) i zamkniętą znajdującą się za strefą demarkacyjną której pilnuje wojsko.

Wojsko
Wojsko ma za zadnie nie pozwolić na wniknięcie do strefy zamkniętej i na swobodne poruszanie się po niej. Wojsko wchodzi w teren wcześniej, ma za zadanie oznaczyć granicę ufortyfikować ją poprzez zbudowanie stanowisk KMów, zapór minowych, sygnalizatorów dźwiękowych.

Oprócz umocnień wojsko wydziela w trakcie gry patrole które będą się poruszać po zonie zamkniętej.

Stalkerzy i Bandyci

Przed wejściem w teren gry Stalkerzy ciągną losy. 5% z nich otrzymuje los z napisem Bandyta. Treść losów należy zachować dla siebie.
Zadaniem Stalkerów jest znajdowanie artefaktów. O godzinie 22:00 każdy dowódca grupy (lub indywidualny stalker jeśli jest bez teamu) otrzymuje SMSem współrzędne GPS artefaktów. Wtedy rozpoczyna się szukanie.
Zadaniem bandytów jest zabić jak najwięcej Stalkerów, jednocześnie nie dając się zdemaskować i zabić.
Mogą to robić działając w pojedynkę lub udając Stalkera jeśli działa on w grupie. Może wtedy pozbawiać ich życia korzystając z zamieszania w czasie walki np z żołnierzami. Bandyci jeśli rozpoznają się nawzajem mogą zawrzeć sojusz. Grupy stalkerów również mogą zawierać sojusze. Bandyta może oszczędzać swój zespół choć nie musi.

Medyk
Medyk siedzi przy ognisku na krawędzi terenu gry w strefie bezpiecznej. Jeśli ktoś dostarczy mu rannego może on go uleczyć ale jako zapłatę trzeba mu wyświadczyć przysługę. Osoby które zginęły lub przeszły off-game również gromadzą się przy ognisku medyka.

Artefakt to kostka oznaczona kodem 3 literowym. Osoba która znajdzie (podejmie) artefakt wkłada go do swojego worka zrzutowego. Jeśli dana osoba zostanie zabita każdy może podejść do niej i sprawdzić jej worek zrzutowy. Jeśli znajduje się w nim artefakt może go zabrać. Jeśli nikt nie podejdzie osoba zastrzelona oznacza się off-game a artefakt zostawia w miejscu gdzie poległa.
Artefakty można zdobywać również tropiąc po śladach na śniegu a także polując na inne osoby które szukają artefaktów.
Artefakty na zbiórce końcowej zostaną wymienione na drobne upominki.
Z worków zrzutowych nie można zabierać magazynków.

Fanty – wziątki (batoniki itp) dostarczone przez organizatora i przydzielone graczom. Gracz sam nie może zjesć swojego batona ale może taki który pozyska z zabitego wroga.

Swój baton może zjeść dopiero po zakończeniu gry.

Każdy gracz zobowiązany jest posiadać:
– worek zrzutowy do noszenia fantów i artefaktów.
– czerwoną chustę do oznaczania ran
– światło pulsacyjne żółte lub czerwone do oznaczania offgame.
– odzież i wyżywienie pozwalające na przebywanie w warunkach ekstremalnie zimnych od godziny 21:00 do rana

System ran
W grze obowiązuje RED System (http://www.redsystem.eu) z taką zmianą że ranny dostarczony do medyka w strefie neutralnej może zostać odratowany w zamian za artefakt. Osoby off-game wędrują na własną rękę do stanowiska medyka i pozostają tam do końca gry.
Karty RED Systemu zostaną dostarczone i rozdane przed grą.

Uzbrojenie
Jednostka ognia – tyle co oryginał x 1,5 (plus to co magazynek nie poda)
Granaty – tak
Dym – tak
Światła strobo, race oświetlające – tak
Miny pirotechniczne – tak
Sygnalizatory dźwiękowe – działają jak system ostrzegania, nie zabijają

Inne
Sztuczny ogień (wybuchająca kula) jest sygnałem zakończenia imprezy, proszę nie używać takich w trakcie gry.

Uwaga: Żaden gracz nie może opuścić terenu gry bez zgłoszenia tego faktu u medyka. Na koniec gry przeprowadzone zostanie sprawdzenie obecności. Jeśli liczba nie będzie się zgadzała zarządzone zostaną poszukiwania. Przypominam że gra toczy się w bardzo ciężkich warunkach. Istnieje ryzyko wypadku lub hipotermii dlatego obowiązują nas szczególne środki ostrożności.

Zapisy kierować na adres agapow[at]fia.com.pl/wordpress do dnia 15.01.2013.
Gracze indywidualni i dcy grup startujących po stronie stalkerów proszeni są o wysłanie mi ze zgłoszeniem numeru telefonu.

Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 40 zł na konto:
Stowarzyszenie Fideles et Instructi Armis
69 1030 0019 0109 8530 0041 5787
W tytule przelewu należy wpisać: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 16.01.2013

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.